Retourneren

Kan ik mijn parasol retourneren?

Je bestelde parasol is retourneerbaar binnen 14 dagen na ontvangst*. De voorwaarde voor het retourneren zijn dat de parasol niet gebruikt en onbeschadigd is. Verder dient de parasol nog in zijn originele verpakking te zitten.

Hoe retourneer ik mijn parasol?

Je kunt je parasol retourneren door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit via het volgende e-mailadres info@parasolstore.nl

Zij zullen je verder helpen met het verwerken van je retournering.

Vergoeding retourneren

Wanneer wij de geretourneerde parasol hebben ontvangen zullen wij binnen 14 dagen het aankoop bedrag terug storten op uw rekening mits de parasol in originele staat verkeerd. 

De retour kosten zijn altijd voor rekening van de klant tenzij de parasol door ons niet juist geleverd is.

*Afwijkende retourvoorwaarden

Parasols die op maat voor u geproduceerd worden, zie lijst met op maat geproduceerde modellen**, kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Het recht van retourneren geldt alleen voor online aankopen. Het recht van retourneren geldt alleen voor consumenten en is niet van toepassingen op orders geleverd aan bedrijven, stichtingen of instellingen.

Tijdens transport

Tijdens het transport van de retour zending is de klant altijd verantwoordelijk voor het pakket totdat het afgeleverd is bij ons magazijn. Wij raden dan ook aan om het pakket ten alle tijden aangetekend te versturen.

** Op maat geproduceerde modellen

De volgende modellen worden op maat en geproduceerd: Nizza, Capri, Bali, Bambrella, Liberty MX, Royal Eagle, Stormbreaker® en de Jumbo. Deze modellen kunnen niet retour gestuurd worden.